19 Mayıs 2010 Çarşamba

Yine Bir H.A.S.A.L. Buluşması

Geçtiğimiz haftalardan birinde evimizde misafirlerimiz vardı. Annemin ortaokul ve lise arkadaşları geldiler. Genelde bu buluşmalar ayda ya da iki ayda bir oluyor aslında. Ekip de genelde Yasemin, Tuğba ve Özerk teyzelerim ve de Tuğba teyzemin kızı Nehir ablamdan oluşuyor. Ancak bu sefer ekipte annemin çooookk uzuuun zamandır görmediği Burcu teyze ve oğlu Alper de vardı.

Önce Nehir ablam ve annesi geldiler. İkimiz de çok aç olduğumuz için birlikte yemek yedik Nehir ablamla. Ardından tam oyuna başlamıştık ki Yasemin ve Özerk teyzelerim geldiler.

Yasemin teyzemin bebişi olacak. Karnı kocaman. Annem bana onun karnını gösterip gösterip "Bak Dila'cım, sen de benim karnımdaydın işte böyle!" dedi hep. Benim biraz kafam karıştı pek anlayamadım bu işi ama neyse ileride daha net anlayabileceğim sanırım. Ama galiba karnının içindeki güzel birşey çünkü herkes durup durup karnını seviyordu Yasemin teyzemin.

Bir yandan sohbet diğer yandan yeme içme derken Nehir ablamla ben yorgun düştük. Güzelce uyuduk. İkimiz de uyandık bir de ne görelim, yeni arkadaş Alper salonda bizi bekliyor. Alper tam 1 yaşında ve de aynı benim gibi tam bir obur. İlk başta benim uyku mahmurluğum ve onun merakı yüzünden biraz anlaşamadık. Saçlarımı çekti beni ağlattı :(
Ancak sonradan anlaştık. İkimizin de önemli bir ortak noktası vardı. Dişlerimiz kaşındığı için oyuncaklarımı birlikte kemirdik bir güzel. Birbirimizi sevdik, sarıldık, oyunlar oynadık sonrasında.

Diğer misafirlerimiz erken gittiler ama Alper ve Burcu teyzem akşam saatlerine kadar bizimle birliktelerdi. Aman, annemle Burcu teyzeyi bir görseydiniz. Ne dedikodu, ne dedikodu. Arasıra iş nedeniyle çeşitli konferanslarda falan karşılaşmışlar ama oturup sohbet etmeyeli 14 sene olmuş tabii ki, kolay mı? Bir türlü susmadılar :)

Yakında yine buluşacağız hepsi ile. Bu sefer dışarıda açıkhavada bir plan yapılıyor sanırım. Alper ve Nehir ablamla çimlerde yuvarlanmak güzel olacak.

Bu keyifli günü sizlerle de paylaşmak istedim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder