31 Mayıs 2010 Pazartesi

"Karga GAK!"

Geçtiğimiz Cuma akşamı bize annemin Konya'dan çocukluk arkadaşı Marziye Teyze ve de kızı Cemre Abla geldiler. Çocukluk arkadaşı diyorum ama 5 yaşından beri görüşmemişler aslında. Sadece birbirlerinden haber alıyorlarmış arasıra... Nerden mi geldiler? Lüleburgaz'dan. Marziye Teyze'm hakimlik yapıyor orada. Ama korkmayın ciddi birisi değil aksine çok neşeli ve güler yüzlü...
Cumartesi hep birlikte benim en sevdiğim mekanlardan biri olan Özgürlük Parkı'na gittik yine. Hava çok sıcak olduğu için ağaçların altında dolandım genellikle. Zaten başka yere de gidemezdim çünkü doğduğumdan bu yana bilinçli bir şekilde söylediğim ilk iki kelime olan Karga GAK'ları gördüm ağaçların altında. Onlar da gökyüzünde yorulmuşlar sanırım ki oraya gelmişler. Arkalarında "Karga GAK!" diye bağıra bağıra koştum durdum. Peşimde de Cemre Abla ve annem tabii ki. Bir ara kargalar uçuşunca kendimi parktaki jimnastik aletlerinin önünde buldum. Cemre Abla'm spor yaptı ben de onu izledim. Marziye Teyze'm de bizleri izledi bir güzel. Onlar da bizi evlerine çağırdılar. Belki gideriz birgün. Hem oraya kadar gidince Feyhan Anneannaye de uğrarız belki. Kim bilir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder