10 Mayıs 2009 Pazar

Şarkılarla Anneler Günü

"Ben anayım bu sesimde yerin göğün derdi var.
Sulha gelin ey insanlar! Yoksa dünya mahvolar."

Bugün annem ve benim için en özel gündü. İlk anneler günümüzdü. Anneler günümüzü anneannemi de koromuza katarak, hepbirlikte müzik eşliğinde kutladık.
Annem, kucağında ben, anneannemlerin mutfak penceresinden sokağa bakarak saatlerce bıkmadan usanmadan bana bir sürü "anne" ile ilgili türküler dinletti ve de söyledi. Ama en çok da yukarıdaki türküyü söyledi. Birgün gelecek bunları ben kendim sizlere söyleyecekmişim, öyle dedi :)

Uzun süren müzikal ayinimiz anneannemin "hadi dila boşver bunları biraz da -düm tek tek- öğren kızım" deyip ellerimi tutup beni oynatarak -düm tek tek- şarkısını söylemesiyle son buldu. Bu iki kadın arasında bir tarz farkı var ama acaba hangisine benzeyeceğim? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder