3 Mayıs 2009 Pazar

Güzel Bir Gün ve Tesadüfler




Babam biraz grip olduğu için Cumartesi gecesi annemle, anneannemlere kaçtık. Pazar sabahı uyandığımızda evde bir telaş, bir telaş... Erkenden yollara düştük. Göztepe'ye Özgürlük Parkı'na gittik. Semiha Şakir Çocuk Yuvası yararına düzenlenen kermeste anneannem gönüllü olarak çalışıyordu. Biz de ona yardım edelim annemle dedik. Böylece benim için süper bir gün başlamış oldu. Parkta bol bol temiz hava aldım. Arabamın içinde annem beni dolaştırdı. Gezdim, uyudum. Bir sürü insan beni sevmek için yanımıza geldi. Anneme kaç aylık olduğumu, adımı sordular... Bütün ilgi üzerimdeydi çok mutlu oldum. Hiç büyümesem mi acaba ? :)
Oradaki teyzeler bana bir sürü hediye verdiler. Biz de annemle yuvadaki abilerin-ablaların yaptığı boncuklardan aldık. Herşey çok güzeldi.

Arabamla dolaşmaktan sıkılıp ağladığımda annem beni kucağında gezdiriyordu. Bu anlardan birinde Ceyda Teyze ile İlker Amca'yı ve de onların kızı Cansu'yu gördük. Ceyda Teyze ve İlker Amca annemin lise arkadaşlarıymış. Uzuuun yıllardır görüşmüyorlarmış ama facebooktan beni sıkı takip ediyorlarmış, bunu öğrendim. Cansu bana göre ne kadar kocaman bir ablaydı ve de çok güzeldi. Ben de öyle olmalıyım. Annem bu tesadüfe çok sevindi, hissettim :)
Bu arada Ceyda Teyze ve İlker Amca, Cemal Amca ve Hürücan Teyze'nin de çok yakın arkadaşlarıymış, bu da bir başka tesadüf.

Derken bir süre sonra bu sefer de Velda Teyze'yi gördük. Velda Teyze de annemin iş arkadaşıymış. HP'de çalışıyormuş. Onun da yanında kızı vardı, o daha da büyük bir ablaydı ve de saçları kıvır kıvırdı. Benim saçlarım da öyle olur mu acaba? Pek sanmıyorum, bizde herkesin saçı düz, keşke kıvırcık olsaydı:(

Ardından öğleden sonra babam geldi bizi aldı. Babamı özlemişim. Onu görünce sıcaktan mayışmış yüzüm gülücükle doldu. Gelmişken birkaç kare de fotoğrafımı çekti. Annem ve anneannemle birlikte pozlar verdim. Özetle bugün süperdi :)

2 yorum:

  1. Evimin dibine geldiğinizi bilseydim ben de parka gelirdim, bir "tesadüf" daha olurdu! Hay Allah!

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil