27 Mayıs 2009 Çarşamba

Hoşçakal Üsküdar

Birkaç gündür evde bir hazırlık var. Babam sürekli bir yerlere gidip duruyor. Sonra da anlatıyor akşam bize. "Elektriği bağlattım, su yarın açılıyor, doğalgazı kapatmak lazım." vs...
Sonunda annem ne olduğunu anlattı bana. "Artık Kadıköylü oluyoruz kızım." dedi ve ekledi "Ben eskiden Kadıköylüydüm zaten, artık siz de Kadıköylü oluyorsunuz:)"
Yani biz yarın taşınıyoruz. Annemler evlendiklerinden beri Üsküdar'da oturuyormuş. Üsküdar'ı karşıya yakın diye sevmişler. Ben de burada doğdum zaten. Eski evimizden şimdiki evimize de ben 20 günlük iken taşınmışız ama annemler sevememişler burayı. Sonunda tekrar annemin evlenmeden önceki mahallesine Göztepe'ye-Gözcübaba'ya gidiyoruz hep birlikte. Anneannemin karşı apartmanına taşınacağız. Böylece annem işe başlayınca gözü arkada kalmayacak. İşe gidip gelirken yolu uzayacakmış biraz ama benim için katlanacak artık.
Bir süre İnternet bağlantımız olmayacak o sebeple sizlere yazamayacağım. Birazdan annemle anneannemlere kaçacağız. Babam da yarın nakliye işleriyle uğraşacak. Giderken, doğduğum Üsküdar'a gülücüklerle vede edeceğim. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder