9 Mayıs 2009 Cumartesi

Dün Çok Mutluyduk :)

Dün annemin işyerini ziyarete gittik. Müthiş bir gündü. Çok eğlendim. Herkes beni çok sevdi. Ben de herkese gülücükler dağıttım. Beren ve İrem'i gördüm, onlarla tanıştım. Yasemin teyzem Beren ile ilgilendiği için pek konuşamadık ama bakıştık. Cemal amcam beni öpebilmek için sakallarını kesmiş, ben de uzattım yanaklarımı ona :) Alican abi şaşkın şaşkın benim yaptıklarıma bakıyordu. Eeee, tabi, yakında o da baba olacak, her hareketimin anlamını öğrenmek için aneme soruyordu. Dilek ablam beni kucaklayan Burcuk'a sürekli direktifler veriyordu beni düşürmesin diye, ama zaten Burcuk beni çok güzel tutuyordu. Eda teyze bebekleri özlemiş, Asya ablam büyüdü ya... Aynı şekilde Serpil teyze de, Efe abim büyüdüğü için bana hasretle sarıldı. Kahkalarımı en çok Figen, Aslı ve Aylin teyzelerin odasında attım ve tabi ki Nadya ablanın kucağında. Kedilerini şefkatle tutar gibi tuttu beni. Umut abim de benimle çok ilgilendi. Görüyor muyum, duyuyor muyum diye bir sürü soru sordu anneme. Sebiş teyze ve Osman dede bir ara toplantıdan kaçtılar beni görmek için. Aysun ve Handan teyzeler de hayat hikayemi ilgi ile dinlediler annemden ve tavsiyelerde bulundular. Apos fotoğraflarımı çekti bir sürü. Güzel güzel resimlerim oldu :) Feyza ablam grip olmuş, uzaktan bakıştık, uzaktan öpüştük. Leylan ablanın saçları çok güzeldi, hep baktım. "Sizin için süslendim." dedi ama biz anladık annemle, doğum günü olduğu için süslüydü :) Eray teyzem herzamanki gibi beni okşaya okşaya sevdi. Esra, Senem, Neslihan,Lale, Özlem ablalarım, Behiye ve Melike teyzelerim, Mert amcam... herkes öptü, sevdi beni. Sait baba kucağına aldı,oynadı benle. Kendi torunlarından tecrübeliymiş, annem söyledi. En uslu Asu'nun kucağında durdum ama. Ben gülücükler dağıtırken Gaspar da ellerimi yaladı. Ayaklarımı da yalayacaktı ama çoraplarım vardı. Gaspar annesini benden birazcık kıskandı farkettim. Asu beni sevdikçe Gaspar da Asu'nun ilgisini çekmeye çalıştı. Gaspar havladı, havladı ama ben hiç korkmadım. Asu, annemden beni kendi evlerine götürmek için izin istedi. Annem bunu ciddi ciddi düşünüyor sanırım :) Beni sütten keser kesmez her an verebilir :)
Ben bu kadar çok insanı daha önce birarada hiç görmemiştim. Çok şaşkındım. Ama beni ne kadar merakla, heyecanla ve sevgiyle karşıladıklarını görünce hemen kanım kaynadı onlara. Akşam anneme sordum. "agu bugu gugu?" yani "kimdi onlar?" dedim. Annem de "benim canım ailem" diye cevap verdi. 19 Mayıs'ta piknikte görüşürüz.

1 yorum:

  1. Fıstıkçım, o gün normal bir parti günü olsaydı, senin ne kadar çok mıncıklayacaktım bir bilsen:) sen ne şeker bir meleksin:)
    artık piknikte yutarım seni:)

    YanıtlaSil