29 Ocak 2010 Cuma

Geçen Yıl Bugün, Bu Saat

www.marjinalclub.blogspot.com dan, annemin klavyesinden :)

Umut'cum! Film Yarın Kopacak :)

Umut'un en baştan beri Dila'nın doğumuna dair kullandığı ve benim de çok güldüğüm bir deyim: Film Kopması. "Koptu, kopmadı, ne zaman kopacak, kopunca hemen beni ara" gibi bir sürü konuşma geçti aramızda. Ben de haberlerimizi bu ifadeyi kullanarak vermek istedim.

Dila, bu perşembeyi de pas geçti ama yarın geliyor. Bir aksilik olmazsa. Az önce son kontrolümüzden çıktık ve hala normal doğuma dair bir belirtisi yok kızımın. Ama suyu azalmış ne yazık ki. Şu an sınırın azıcık altında, tehlikede değil ama daha fazla da beklenemeyecek durumda. Riske atmamak için doktorumuz bizi yarın sabah sezeryan doğum için bekliyor.

Açık söylemek gerekirse heyecanlandım. Azıcık da ağladım.

30 Ocak 2009 genelde okul zamanlarında hep sömestr tatillerine denk gelecek ve kızım hiç okulda doğum günü kutlayamayacak belki ama bence kulağa güzel bir tarih gibi geliyor. Artık daha fazla ne yazabilirim bilemiyorum. Kalbinizin bizimle olduğuna eminim. Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder