9 Ocak 2010 Cumartesi

Mutlu Yıllar Fırat'çım!



Dün Fırat'ın doğum günüydü. Bugün kutladık. Fırat annemin arkadaşı Cemal Amca'nın oğlu. Taylan'ın doğum gününe hasta olduğum için gidememiştim ya neyseki iyileştim ve Fırat'ın doğum gününü yakalayabildim :)

Doğum gününde kimler yoktu ki? Serpil-Kadir-Efe ve Bebiş Ün Ailesi.. Evet yanlış duymadınız. Bu sabah Serpil Teyze anneme hayırlı haberi vermiş. Bir bebişleri olacak. Çok sevindik...

Doğum gününe dönersek. Neslihan Abla ve Asu da oradaydı. Biz oraya gittiğimizde ben ilk başta biraz yabanilik yaptım her zamanki gibi... Uykumun da gelmiş olması sebebiyle ağladım da ağladım. Ama sonradan açıldım. Hele Fırat'ın halasının yaptığı mercimek köftesini mideye indirirken halimden çok memnundum. Ellerine sağlık, nefis olmuştu. Neslihan Abla ile yıldızım barıştıktan sonra kendisiyle pozlar verdim. Ancak makinemizin şarjını kontrol etmeden gittiğimiz için sadece birkaç poz çekebildik. Bu nedenle Asu'nun yüzünü öpmek bahanesiyle nasıl yaladığımı size gösteremiyorum. Çok ayıp olmamıştır umarım. Ama o Gaspar'dan alışıktır zaten :)

Diğer fotolarımızı İlker Amca'dan bekliyoruz. İlker Amca ve Ceyda Teyze annemin liseden arkadaşları. Aynı zamanda Hürücan Teyze'nin de arkadaşları. Bugün giderken kızları Cansu ile birlikte annemle beni evden aldılar ve Fırat'ın doğum gününe birlikte gittik. Yolda da Cansu ile süper eğlendik. Sanki kendisi çok büyükmüş gibi bana sürekli "bebe" diyor :)
İlker Amca'dan fotoğraflarım elince onları da size gösterebilirim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder