17 Ocak 2010 Pazar

İndirimleri Kaçırmamalıyım


Bugün bütün anneannelerim ve annemle Natilius'taydık. Babamın bana aldığı cicilerin bazıları küçük gelmişti. Bu nedenle bunları değiştirmeye gittik. Natilius çok kalabalık idi ve de her yerde İNDİRİM şeklinde yazılar vardı. Anneme ne olduklarını sordum, "Büyüdüğün zaman kaçırmaman gereken şeylere indirim denir." dedi..

Giderken arabamı götürmediğimiz için ben hayatımda ilk kez market arabasına bindim. Bir de kilit zincirini yalamasaydım tam süper olacaktı..

Ardından uykum geldi ama uyumamak için direndim de direndim. Kendi arabam olsaydı belki uyurdum ama market arabasından bozma bebek arabasında da yatamazdım doğrusu :)

Uyuyamadığım için anneme yaptığım eziyeti tahmin edersiniz sanırım. Beni hep kucağında taşımasını istedim. Başka kimsenin kucağında olmayı kabul etmedim falan... Ama olsun, biraz daha büyüyünce ve de tastamam yürüyünce annemi bu kucak olayından kurtaracağım sanırım, umarım, umarız, umarlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder