18 Ağustos 2009 Salı

Son Gelişmeler

Bugün anneannem ve de babamla genel kontrol amacıyla doktora gittik. Doktorum benim için onlara çok güzel şeyler söyledi.
İlk olarak farkındalığı çok yüksek bir bebekmişim yani etrafıma cin gibi bakmamın nedeni algımın çok açık olmasıymış. Bunu herkes söylüyordu zaten yeni birşey değil. Ancak bu durum annemi biraz düşündürüyor aslında çünkü çok hareketlendim son günlerde. Herşeyi çok merakla inceliyorum. Asla yerimde duramıyorum ve de sürekli beni oynamam için koydukları yerden almaları için annemlerin kucaklarına tırmanmaya çalışıyorum. İstediğim olmayınca da hırçınlaşıyorum. İşte annem bu aktifliğimin ilerideki yaşamımı etkilemesinden biraz çekiniyor.

Birkaç gündür emeklemelerim de iyice gerçek emeklemeye benzemeye başladı aslında ama ben emeklemek yerinde direk tutunup kalkmak istiyorum daha çok sanırım. Zaten doktorum da babamlara 8. - 9. aylarda belki yürüyebileceğimi söyledi. Bunu duyan ailemin yorumu "yandık :)" şeklinde oldu. Anneannem "kızım senin ne acelen var, yavaş yavaş büyüsene" deyip duruyor bana habire...

Bu aralar bir de sesleri kullanmaya tam olarak alıştım diyebiliriz. Özellikle kahkalarımla çınlatıyorum her yanı. Tabi bir de sinirlenme seslerim var. Bir oyuncağı alamadığımda, istediğim olmadığında hemen agresif bir tonla bağırıyorum. Bunu yaptığım zaman çevremdekilerin hiçbirşey yapmamışım gibi tepkisiz davranmaları gerekiyormuş. O zaman bunu bir alışkanlık haline getirmezmişim :)

Boyum 68 cm. Yaşıtlarımdan 1 ay ilerideymişim. Kilom ise 7.200 gr. Bunda da 200 gr. gerideymişim. Bunun nedeni aşırı hareketli olmam tabii ki. Artık kıyma ve tavuk, balık eti yemeğe başlayacağım. Tatları nasıl acaba? Bugün çorbamda soğan vardı ilk kez ve ben tadını pek sevdim doğrusu.

Bir de geceleri annemin sütü ile doymadığımdan sık sık uyanmam için de gece mamalarına geçmeye karar verdik. Annem mümkün olduğu kadar onun sütünü alabilmem için elinden geleni yapıyor ama artık büyüdüğüm için onun sütüyle tam doyamıyorum. Bu da beni sık sık uyandırıyor. Tabi bu annemin de uykusuz kalması demek. Umarım artık daha az uyanacağım.

Ha bir de üstteki dişlerim de patlamış. Babam tam göremedi ama yakında ellerini ısırarak kendimi gösterebilirim sanırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder