13 Ağustos 2009 Perşembe

Salıncakta Bir Prenses


Geçtiğimiz hafta çok gezdim. Anneannemin şehir dışından misafirleri vardı. Büyük teyze ve büyük enişte. Onlarla bol bol İstanbul turu yaptık. Üsküdar, Bostancı, Eyüp Sultan, Telli Baba, Avrupa Boğaz Hattı... Dün de Şile, Beykoz, Çubuklu dolaylarındaydık. Hatta dün akşam annemin bir iş yemeği vardı ve de eve geç gelecekti. Benim onsuz ilk akşamım olacağı için annem tedirgindi ama bu tedirginlik boşunaydı. ben çok keyifli idim. Akşam geç saate kadar sokaklardaydım, onun yokluğunu anlamadım bile.

Oralarda bol bol gezdim, temiz hava aldım, deniz manzarası seyrettim, azıcık balık ve minicik dondurma yedim. Ama hepsinden daha önemlisi, salıncağa tek başıma bindim :) Daha önce Yeniköy'de beni kollarımdan tutarak bindirmişti annem ama bu sefer ilk kez kendi başımaydım. Çok keyifliydi, bir dahaki sefere yine bineyim ne olur? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder