13 Ağustos 2009 Perşembe

BMD Pikniği'ndeydik




Geçtiğimiz Pazar günü annem, annemin işyerinden arkadaşları Eda Teyze, Gamze Abla ve de Eda Teyze’nin kızı Asya Abla ile Kemerburgaz’a BMD pikniğine gittik. BMD, Bilişim Muhabirleri Derneği demek. Yolculuğumuz çok keyifli geçti. Eda Teyze ve Asya Abla bizi Beşiktaş’tan aldı. Beşiktaş’ta annemle birlikte onları beklerken bir cafede oturduk. Annem orada ilk defa ikimizin birlikte gezmemizin keyfine vardığını söylüyor. Kemerburgaz’a giderken, arabada Asya abla ile oynadık. Benim oyuncağımın tuşlarına basarak, çalan şarkılara eşlik etti ve de ben de şaşkın şaşkın onu izledim. Piknik alanında da beni annemle birlikte gören herkes hemen başıma toplandı. Ben de hem havanın çok sıcak olmaması hem de hayatımda ilk defa çimlere oturmanın verdiği keyifle gayet mesut ve de bahtiyardım. Çok uslu durdum. Turkcel’in koca koca 3G balonlarına hayran hayran saatlerce baktım. Keşke yürüyebilseydim. O zaman çimlerin tadına daha da varabilirdim.
Umarım seneye tekrar gideriz ve de bu sefer koca bir abla olarak ben de anemi peşimden koşturabilirim. Piknikte benden büyük birçok kardeşin kendi anne ve babalarına yaptıkları gibi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder