3 Haziran 2009 Çarşamba

Yeniden Merhaba

Artık İnternet'e kavuştuk. Hemen size bu bir haftamızı yazmak istedim. Yeni evimize taşındık, yerleştik. Bu evimizi sevdik. Bir daha taşınmayız umarım. Annem taşınma uzmanı olduğunu söylüyor. Bu taşınma ve yerleşme telaşı içerisinde hayatıma üç önemli değişiklik girdi.
İlki, 4 aylık oldum artık. Kocaman bir kızım yani, tabi yeni doğanlara göre:)
İkincisi, yarım yamalak olsa da artık dönme hareketlerim iyice arttı. Bugün annem beni sırtüstü yatar vaziyette karyolada bırakıp kısa süreliğine içeri gitmişti ki geldiğinde yüzükoyun yattığımı gördü.
Üçüncüsü de artık ek gıdalara geçme isteğimi resmen belli ediyorum. Annemler ellerine bir yiyecek, su, çay vs. aldılar mı hemen emziğimi tükürür gibi dışarı atıyorum ve yalanmaya başlıyorum. Sofradaki tabak, çatala da uzanmaya çalışıyorum bir yandan. Annemin sütü yettiği için ilk 6 ay bana başka hiçbirşey vermemeye kararlıydı ama sanırım benim bu hallerime dayanamayacak.
Bu üçünün dışında bir de diş olayım var ki ayrı bir yazıyı hak ediyor :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder