25 Haziran 2009 Perşembe

Babamla Müzik Aşkımız


Bu akşam üzeri yine çok ağladım. Hiç durmadan. Hemen hastaneye koştuk, dişlerden dedi doktor. Arabada neyse ki sakinleştim. Eve döndüğümüzde ise uykuya geçebilmem için babam bana mini bir konser verdi. Ben de onu nasıl keyifle dinledim ve de izledim, bilseniz.
Babamın yanıbaşındaki süpürgeye de dikkatinizi çekerim. Konser işe yaramazsa diye hazır ve de nazır olarak bekliyordu :)
Sonuç ne mi oldu? İkisi de işe yaramadı. Annem daha büyük süpürgeyi çalıştırdı. O çalışınca hem ben, hem de babam birlikte uyuduk :)

1 yorum:

  1. Dilacığım inan çok şanslısın. Müzisyen bir baban ve güzel sesli bir annen var. Onlar varken elektrik süpürgesiyle uyumak da ne? İstersen bir ara bize gel, cemal amcan sana kendi uyduruk ninnilerinden söylesin de eve döndüğünde mışıl mışıl uyumaya başla anne babanın ninnileriyle... Bizim Fırat'ın kabağın tadına baktıktan sonra, önceleri reddettiği mamasını lıkır lıkır içmesi gibi :)

    Bu arada çok güzelsiniz küçük hanım.

    Hürücan Teyze

    YanıtlaSil