27 Haziran 2009 Cumartesi

İşte Bu Aralar Böyle Bizim Kız :)




Bugün Yasemin teyzem, Özgür amcam ve de tamtamım Beren ziyaretimize geldiler. Ben bütün gün öyle keyifsizdim, öyle keyifsizdim ki sormayın. Ama kapıda onları görünce yüzüm hemen değişti. Başta Özgür amcam olmak üzere hepsine gülücükler dağıttım."Nihayet seni gülerken görebildik bugün." dedi annem. Onları görmek bana ilaç gibi geldi. Bana bir sürü ciciler, hediyeler getirmişler. Çok mutlu oldum. Annem hep Yasemin teyzeden bilgiler alma amacındaydı. Özellikle de ishal ve de diş durumları ile ilgili sordu da sordu. Süpürge ile uyuduğumu duyan Özgür amca anneme bundan vazgeçmem için tavsiyelerde bulundu. Yasemin teyze de kendisinin Beren'i nasıl uykuya alıştırdığını anlattı anneme. Annem de "Vallahi hastalıktan sanırım, bu aralar böyle bizim kız, normalde uslu uslu uyurdu." deyip durdu. Sanki beni savunuyor gibiydi :)


Beren de çok şirindi. Bana çok ilgi gösterdi. Özellikle bana yaklaştığında dudaklarını uzatıp durması annemin çok hoşuna gitti. Beren'e baktıkça benim geleceğimi görüyor gibiydi. Misafirlerimiz gidince, bana ikimizin büyüdüğümüzde iyi arkadaş olmamızı çok istediğini söyledi. Bence de olabiliriz, hiç mahsuru yok :)


Dip Not :) Siz gittikten sonra ben çok uslu durdum ve de eskisi gibi anneme sarılarak, süpürgesiz bir biçimde uyudum Yasemin teyzecim. Umarım bununla birlikte süpürge sezonu kapanmış olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder