11 Haziran 2009 Perşembe

Henüz Çok Gencim






Geçenlerde Selver teyze, Ertuğ amca ve de kızları Şevval bize geldiler. Şevval 20 aylık bir arkadaşım. Selver teyzem bana bir elbise almış. Çok beğendim, giyince size de göstermek istedim. Nasıl olmuş? Bence çok yakıştı ama üstüm başım açılıyor hep, sanırım elbise giymek için biraz gencim :)

Sadece elbise değil, bana ayrıca Şevval'in mama sandalyesi ve de yürütecini de getirmişler. Zaten onun beşiğinde yatıyorum doğduğumdan beri. Ama ben de bazı şeylerimi onlara verebileceğim galiba sonunda. Çünkü öğrendik ki Şevval'in bir kardeşi olacakmış. Hatta tahmini doğum tarihi benimki ile aynı gün. Yani ben 1 yaşıma gelince, minik bebek doğacak. Annemle babam bu habere hem sevindiler, hem de şoka girdiler. Annem hemen "iyi, iyi, kızımın bir sürü kardeşi olur, böylece ileride bize -benim neden kardeşim yok- diye kızmaz" dedi :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder