15 Şubat 2010 Pazartesi

Oyun Grubumuzun 1. Buluşması






Annemin arkadaşları ve onların çocuklarıyla bir oyun grubu kurduk. Her ay birimizin evinde toplanıp arkadaşlarımla süper oyunlar oynayacağız. İlkini geçtiğimiz Cumartesi günü Taylanlarda gerçekleştirdik. Beren dostum hasta olduğu için katılamadı. O nedenle minikler kategorisindeki tek kız bendim. Ablalar kategorisinde ise kankam İrem vardı neyse ki.

Grubumdaki diğer arkadaşlarım Fırat, Sarp ve de Kerem abi idi. Daha sonraki gruplara Asya abla da katılacak. Böylece büyükler bir gurup, küçükler de başka grup olacağız.

Arkadaşlarımın çoğuyla ilk karşılaşmamızdı. Birbirimize şaşkın şaşkın baktık. Annelerimiz bizim nasıl davranacağımızı merak ettiklerinden bizlerden daha heyecanlılardı. Ben içeri girer girmez hemen Sarp'ı öpmeye çalıştım. Onu "cici-cici" diye sevdim. Zeynep teyzenin havuçlu kekini de mideye indirdim bir güzel. Günün sonunda ise hepimiz açıldık. Birbirimizle ve de bireysel olarak oynamaya başladık. Diğer buluşmalarda daha da rahat olacağız sanırım. Hem grup daha da kalabalık olacak o zaman. Annem diyor ki; ben kız olduğum için erkeklerden farklılıklarımı hemen göstermişim. Daha anne bağımlısıymışım. Oyuncakları hep anneme getirmişim. Ama erkek arkadaşlarım daha özgürlermiş. Kendi başlarına oynuyorlarmış. Bu hareketlerimi diğer oyun gruplarında da gözlemleyecekmiş annem. Bakalım neler olacak? Zeynep teyze hep böyle kekler yapacaksa eğer, bence bizi süper günler bekliyor. Tabi bu arada Nazlı teyzenin mamalarını da unutmayalım. Herkesin ellerine sağlık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder