14 Mayıs 2011 Cumartesi

Uzun Aradan Sonra Merhaba

Sevgili Blogum,

Biliyorum çok ara verdim, çok ihmal ettim seni. Önce günlüğümü yazdığım site kapatıldı ülkemizde ardından annemin yoğunlukları falan derken epeydir maceralarımı aktaramadım sevenlerime. İşte yeniden seninleyim. Şu an da 28. ayımın içindeyim. Zaman su gibi akıyor. Annem şimdi yapabildiklerime baktıkça buraya yazdığımız ilk yazılar aklına geliyor. Artık bebek değil tam bir çocuğum. Her şeyi öğrenme konusundaki merakımla, bilgiye açlığımla ve sürekli aynı şeyleri defalarca sormalarımla annemin sabrını denemekteyim :)
Artık annem ile arkadaş gibiyiz. Birlikte resimler yapıyoruz, sohbet ediyoruz, yemek-temizlik yapıyoruz. Giyeceğim kıyafetlerimle, yiyeceğim yemeklerle ilgili fikrimi belirtiyorum. Tam anlamıyla bir bireyim ve tercihlerim var. Tabi arasıra ufak çaplı kavgalarımız da oluyor haliyle. Kahvaltıyı hala sevmiyorum. Balığı da. Sebzeyi de. Her çocuk gibi köfte, patetes, markarna, pilavı çok seviyorum. Sürekli yesem dursam hiç bıkmam bunlardan. Kabak, mercimek ve de şehriyeli tavuk çorbaları ise favorilerim.
Boyum 94 cm, kilom 14 kg. Doktorumun dediğine göre 3 yaşındaki arkadaşlarım ile uyumluymuşum. Biraz önden gidiyorum evet, boyumun uzunluğunu da sanırım sütü çok ve de severek içmeme borçluyum.
Kendimle ilgili bu kadar özet bilgi verdim. Artık maceralarıma geçebilirim. Beni takibe devam ediniz lütfen,

Sevgiler,
Dila

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder