7 Kasım 2009 Cumartesi

Sevimli Misafirimiz İrem


Bugün annemin arkadaşı Aylin Teyze ve kızı İrem bizdelerdi. Beni görmeye geldiler. Bu ziyaretten annem de ben de çok mutlu olduk. Hem evimiz için, hem de benim için hediyeler getirmişler. Çok teşekkür ediyoruz kendilerine. Özellikle bana getirdikleri topları çok sevdim. Kulağıma yaklaştırıp yaklaştırıp elimle seslerini dinlemek için salladıkça salladım topları. Şıkır şıkır sesleri var. Tam bana göre bir hediye yani. Kulakla dinleme faslından sonra da bir güzel ısırdım hepsini. İrem bana toplarla nasıl oynamam gerektiğini öğretmeye çalıştı. Aylin teyzem de bize eşlik etti. İremle beraber, sarıldık, kucaklaştık, yerlerde yuvarlandık... Çok keyif aldım çok. Ben bir süredir desteksiz ayakta durmaya başladım. Bazen ellerimi neredeyse 10-15 saniye bile bıraktığım oluyor. Bugün de bunu yapınca Aylin teyzemin de çok hoşuna gitti. Bundan sonrası artık adım atmammış, öyle dedi. Biran önce büyüyüp ben de İremlere gitmek istiyorum. Zaman çabuk geçsin, çabuk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder