19 Nisan 2009 Pazar

İlk Yazı


Merhaba,

Sonunda oldu. Dila'nın da bir blogu var artık. Sizlerle günlüğünü paylaşacak. Ancak bu ilk yazıyı kendime ayırdım, birazcık analık hakkı diyelim buna.

Güzel kızım,
Şu an 2,5 aylıksın. Çok güzelsin ve benim birtanemsin. İlk geldiğinde, itiraf ediyorum "Allah'ım, ne yaptım ben?" dedim içimden. O kadar miniktin ki, korktum kızım. Ama şimdi diyorum ki iyi ki varsın. Hala gündüzleri sancılanıyor ve çok ağlıyorsun ama sabrın ne demek olduğunu öğrenmişim sayende, bunu fark ediyorum. Beni büyütüyorsun.

Günden güne yapabildiklerin artıyor ve farklılaşıyor. İstedim ki bunu sadece ben değil, sevdiklerimiz, dostlarımız da izleyebilsin. Eminim onlar da senin dünyanda olup bitenleri heyecanla izleyecekler.

Herkese buradan sevgilerimizi iletelim ve "bizi izlemeye devam edin!" diyelim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder