6 Ekim 2009 Salı

Hoşçakal Anneciğim! Ben Mutfak Tezgahı Bakmaya Gidiyorum...


Anneannemlerin evinde bir haftadır tadilat var. 15 gün daha sürecek galiba. Banyo, tuvalet, mutfak komple söküldü. Fayanslar kırıldı. Mutfak ile odanın arası açıldı. Yeni duvarlar örüldü vs. Yani ev evlikten çıktı. Anneannemle dayım tadilatın çabuk bitmesi için acele ediyorlar ama ben bu halimden çok memnunum. Çünkü sabah kahvaltılarımız ve de akşam yemeklerimizde hep beraberiz. Ev kalabalık olunca mutlu oluyorum.

İşte bugün anneannem ve Hacer teyzem ile yeni evin mutfağını seçmeye gittik. Ben de gittim çünkü benim görmem önemli. Kimbilir o mutfakta benim için ne mamalar pişecek? :)

Giderken de bugün evden çalışan anneme de kısa bir "Hoşçakal!" pozu verdim. Bugün de ben seni evde bıraktım, oh canıma değsin işte!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder