27 Ekim 2009 Salı

HASAL Buluşması



Cumartesi günü annemin ortaokul ve liseden sınıf arkadaşları bizdelerdi. Yasemin, Özerk, Tuğba teyzeler ve de Tuğba teyzenin kızı Nehir abla...

Misafirlerimiz beni çok sevdiler. İlk başta onlara karşı biraz yabancılık çektim. Beni kucaklarına alınca ağladım, sanırım annem beni onlara bırakacak ve gidecek zannettim. Ama sonradan kanım kaynadı. Özellikle günün sonuna doğru Yasemin teyze'min kucağına doğru gitmek için atılımlarda bulundum. Kendisiyle birebir çektirdiğim fotoğraflardan da anlayabilirsiniz bunu. Hep birlikte güzel güzel kahvaltı ettik. Nehir abla ile ben oyunlar oynadık. Zavallı ayı BOBO'nun sırtına bindik, zıp zıp zıpladık. Annem Yasemin teyzeye çocuk sahibi olmak konusundaki fikirlerini anlattı da anlattı. Belki yarın birgün bebişi olabilir, hazırlık olsun diye... Eğer bir kardeşim olursa ne güzel olur? O da bize gelir, birlikte oynarız...

1 yorum:

  1. Canim Dilacim, insallah gunun birinde senin kadar tatli bir bebisimiz olur, sen de ona ablalik yaparsin, beraber oynarsiniz, olur mu tatlim? seni coook seviyoruz :)
    Teyzelerinden Yasemin!

    YanıtlaSil