6 Eylül 2009 Pazar

Yine Boğaz, Yine Çubuklu

Dün yani, cumartesi akşam üzeri aldık soluğu yine Boğaz'da... Annem çok seviyor ne yapalım? Eski semti ne de olsa... İleride oralara bir yere mi taşınsak, ne yapsak? İşte size Çubuklu sahilinden bir foto. Bu sahile daha once tam 20 gunlukken gelmiştim. Anneannem, annemle beni ve de buyukanneannemi önce Beykoz'a götürmüştü, dönüşte de buraya uğramıştık... O zaman kıştı. Annemle biz arabadan çıkmamıştık. Bu sefer ise doya doya salındım denizin kenarında. Babamın yaptığı yoğurdu da yedim afiyetle.
Bunlar dünden havadisler. Bir de bugün ne yaptığımı öğrenmek ister misiniz? Evdeki ilk hasarımı yaptım. Bilgisayarımızın artık "spacebar" tuşu yok. Küçücük parmaklarımı soktum klavyenin içine, bir güzel çıkardım tuşu yerinden. Napayım? Beni bilgisayarla oynatmasalardı :(

1 yorum:

  1. aynı annene benziyorsun prenses :) yaa hadi bizim ofisede gelin

    YanıtlaSil