12 Eylül 2009 Cumartesi

Yeni Dişler Geliyor

Bugün annemlerle birlikte doktoruma kontrole gittik. Şu an tam 7,5 aylığım. 8 kiloluk kocaman bir kızım ve de boyum da 70 cm. İleri motor becerilerim başlamış. Yani avuç hareketlerinden parmak hareketlerine geçtim. Zaten bir süredir parmaklarıma detaylı detaylı bakıyordum. Annem acaba elimde birşey mi var diye her defasında dikkat kesiliyor ve endişeleniyordu ama bugün anladık ki artık cisimleri parmaklarımla tutma dönemim başlıyor. Bu arada 3 gündür de iki elimi birbirine vurarak "alkış" hareketi yapıyorum. Ama bunu sadece kendim birşeye sevindiğimde yapıyorum. Bu konuda ailemden gelen istek ve yönlendirmeleri pek takmıyorum şu aşamada.
Artık tarhana ve şehriye çorbalarına başlamam gerekiyor. Bakalım yarın şehriye çorbasına başlayacağız. Beğenecek miyim acaba?
Bu arada 9. ayda yürüme ihtimalim çok kuvvetliymiş. Çünkü oturmayı ve emeklemeyi sevmiyorum. Emekleyerek evin her köşesine gidebiliyorum ama benim en sevdiğim şey birşeylere tutunup kalkmak. Koltuklara, ayakta duran anne ve babamın bacaklarına, oyuncaklara, kapılara... tutunmaya ve kalkmaya bayılıyorum. Kalkınca da hemen adım atmak istiyorum. Yandık :)
Bir de size yeni dişhaberlerim var tabii ki. Alttan 3. dişim de çıktı. Yani ağzımda 5 dişim var. Ama bitmedi. Hem alttan hem de üstten 2şer dişim daha geliyormuş. 10 güne kadar patlar dedi doktorum.
Gelişmeler böyle. Doktorun ardından bayramlıklarımı almaya gittik. Onları da size yarın anlatırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder