26 Eylül 2009 Cumartesi

Bana da öğretir misin babacım!




Bugünlerde biraz keyifsizim. Üzerinize afiyet grip olmuşum. Ateşim de vardı iki gündür. Neyse bu sabah ateşimi düşürmeyi başardık hep birlikte. Ama bütün gün genel olarak mız mız ve ağlak haldeydim. Doğru düzgün yemeklerimi yemedim, 4-5 kere ishal şeklinde tuvaletimi yaptım, karnım çok ağrıdı vs. Bizimkiler de çözümü yine müzikte buldular. Her zamanki gibi babam çaldı annem söyledi. Söylerken de beni kucağına aldı ve birlikte tempo tuttuk. Ben artık "alkış" da yapabiliyorum ya hem, bol bol "alkış yaptım türkülere de. Ama işin en keyifli yanı bağlamaya olan ilgimdi. Babamı hiç rahat bırakmadım. Annem beni ne zaman yere indirse soluğu doğru bağlamanın yanında aldım. Ben de çalmak istiyorum, bana da öğretir misin babacım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder