21 Haziran 2010 Pazartesi

Dede Geldi

Bilenler bilir benim için 40 yaş üstü tüm erkekler dede. Ama bu sefer gelen dede gerçek dede yani kan bağım olan dedem. Annemin babası İsmail Dede geldi dün bize. En son ben 3 aylıkken görüşmüştük. Haliyle beni çok büyümüş olarak gördü. Ben galiba artık yeni insanlar görünce pek yabancılamıyorum. Çünkü dedemi de hiç yabancılamadım. Eğer bu böyle olursa süper olur. Çekingen olmamam annemin çok istediği özelliklerden biri çünkü. Hep sıcak kanlı olmamı ister.

Dedem gelince dayımı da çağırdık. Böylece kalabalık bir Pazar günü geçirmiş olduk. Dedemle oynadım. Ona bebeklerimi gösterdim. Onunla konuştum. Elinden tutup tüm evi gezdirdim. Muzip muzip gülüp saklambaç oynadım. Ona gözümü, burnumu, kulaklarımı, göbeğimi gösterdim... Kargaların nasıl bağırdığını söyledim. Bildiğim hayvanların resimlerini kitaptan göstererek çıkardıkları sesleri taklit ettim. (Bu konuda çok ilerledim. Bir ara bunları size ayrıca yazacağım.)

Dedemin gelişi en çok annemin işine yaradı :) Ben hem dayımla hem de dedemle eğlenirken annem de hem nefes aldı biraz hem de kendi işlerini yaptı. Genelde annemle yalnız olduğum zaman sürekli onun kucağında olmak istiyorum. Kendi başıma beni odada bırakıp mutfağa su almaya bile göndermiyorum.

Annem fırsattan istifade bana öğle yemeği yedirme görevini de dedeme verdi. Hep beraber sofraya oturduk .O kadar sevdim ki bu kalabalığı öğle yemeğimi dedemin elinden sorunuzca yedim. Annem inanamadı.

Yine gelsin dedem bize. Arayı bu kadar açmayalım bir dahaki sefere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder