25 Nisan 2010 Pazar

Cansu'nun Doğum Günü'nden

Bugün annemle birlikte arkadaşım Cansu'lara gittik. Doğum gününü kutlamak için. Çok keyifli bir gündü.
Cansu 2 yaşını doldurup 3 yaşına girdi. Cansu ile aramızda tam 9 ay var. Partiye ilk giden biz olduk. Ardından da yine annemlerin liseden bir başka arkadaşları Tolga amcalar geldi. Derken başka misafirlerle birlikte tam bir şenlik ortamında kutladık Cansu'nun doğum gününü. Ben yine klasik olarak önceleri kalabalığı biraz yadırgadım. Ama bir müddet sonra öyle bir açıldım ki tutabilene aşk olsun. Balonlar koşturmacalar, arabaları sürmeler, bebeklere sarılmalar... Ne arasanız vardı yani.
Bu arada doğum gününe Fırat da gelmişti. Benim doğum günümden beri Fırat'ı görememiştim. Ben onu gördüğüm için sevinçliyken o bana bir kaç kez vurdu ama :(
Babasına şikayet edeceğiz Fırat'ı :)
Şaka bir yana sanırım kendince bir sevgi gösterme yöntemi...

Bu arada ilk kez benden küçük bir bebeği sevdim bugün. 8,5 aylık bir kız bebek. Adı ne miydi? Sıkı durun: Di-La-Ra... Yani yaşı benden az ama adında fazlalığı var :)
O beni sevdi ben de onu sevdim. Birbirimizin yanaklarını ellerini okşadık bol bol.

Kısaca bugünün özeti böyleydi. Cansu arkadaşıma sağlıkla ve mutlulukla dolu kocaman bir ömür diliyorum. Arkadaşlarım büyüyorlar. E tabi ben de. Yaşlandıkça yine böyle şenlikli doğum günlerinde birarada oluruz umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder