1 Ocak 2010 Cuma

Mutlu Yıllar Taylan'cım!

Bugün Taylan arkadaşımın doğum günü. Kendisi annemin arkadaşı Nazlı teyze'min oğlu. Annemle günlerdir Taylan'ın doğum gününe gitme hayalleri kuruyorduk ancak ben bugün nezle olduğum için ona da bulaşmasın diye gitmemeye karar verdik. İki gecedir hep çok ağlıyorum. Annemler kötü rüya gördüğümü sanıyorlar ama sanırım sebebi belli oldu. Bu sabahtan beridir hem halsizim hem de burnum sürekli akıyor. O nedenle doğum gününe gidemediğim için Taylancığım'dan çok özür diliyorum. Taylan bizim için neden özel derseniz? Size annemin bana hamileyken tuttuğu günlükten bir alıntı yapmak istiyorum:

01.01.09, perş.
21:31

Dila'cım Benim,
Anneciğim, bugün hem yılın ilk günü hem de Nazlı teyze'nin oğlu Taylan doğdu. Akşam üzeri aldık Taylan'ın doğum haberini, bütün şirket koşa koşa hastaneye gittik.
Taylan minicik, çok güzel ve pembe. Hazır hastanedeyken ben de arada doğurayım dedim içinden:) Herkes de aynı şekilde espri yaptı zaten. Taylan ve Nazlı'yı görünce gözlerim doğdu. Sana kavuşacağım anı hayal ettim. Pembiş pembiş, yumuk yumuk. İçimden bir ses senin de fazla beklemeyeceğini söylüyor. Taylan 23 gün erken doğdu.
Hastaneden eve dönerken sanırım psikolojik olarak etkilendiğim için benim de ağrılarım başladı. Sonra geçti ama :)
Baban Taylan'ın şerefine bir bira açtı şimdi. Sen doğunca kim bilir neler yapacak? Seni sabırsızlıkla bekliyoruz.
Bu da babandan: "Kızım benim, bugün Taylan abini gördük. Ben onun ayaklarını tuttum. O kadar heyecanlandım ki; Dila'ma dokununca ne yapacağım diye düşündüm ve gözlerim doldu."

Aileme bu duyguları yaşatan Taylan'cığımı buradan kocaman öpüyorum. İyi ki doğmuşsun, iyi ki doğmuşuz :)

1 yorum:

  1. Dilacım,
    Ben de gelmeni çok istedim. Doğduğumuzdan beri ilk kez birlikte olacaktık ama olmadı. Güzel dileklerin için çok teşekkür ediyorum. Senin de doğumgününeeeee az kaldııııı o zaman görüşmek üzere...

    YanıtlaSil