20 Temmuz 2010 Salı

Süs - Püs, Bilezik - Kolye

Tatilimize dair özel bir konunun altını çizmek istiyorum. Tatilde süslenme merakım hat safhaya ulaştı. Kaldığımız otelde bulunan bijuteri mağazasının altını üstüne getirdim. Nil, 2 tane halası, Nil'in kuzeni Doğa abla, annem, anneannem hep beraber doluştuk mağazaya. Ben kendime süper bilezikler seçtim. İlk başta 3 adet bilezik aldım ve bunlarla bir süre yetindim. Derken tatilin ortasında 2 adet daha ekledim kollarıma. Hepsini kendim seçtim ve de kollarıma kendim taktım sayılır. Ancak ne olduysa döneceğimiz gün oldu. Mağazadaki abi ile vedalaşmaya gittim. Abi ile vedalaştım ama bileziklerle vedalaşamadım. Ne bulduysam taktım takıştırdım. Boyum neye uzanıyorsa onu aldım hemen koluma, boynuma taktım. Tabi bunda anneannemin teşvikleri de epey etkili oldu. Anneme de fotoğraflarımı ve de videolarımı çekmek düştü. Süslü müyüm nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder