21 Mart 2010 Pazar

Beren Dostumla Bir Cumartesi

KalınSize oyun grubumuzu anlatmıştım. 2 hafta önce Cumartesi günü yine oyun grubu olarak buluşacaktık. Öğlen yemeğimi yer yemez annemle düştük yollara. Annem yolculuğumuzun zor geçeceğini düşünüyordu. Birlikte ilk kez metrobüse binecektik. Benim için ilk toplu ulaşım deneyimiydi diyebilirim. Daha önce bir iki kez annemle motora binmiştik. Ama o deniz yoluydu. Metrobüs gerçekten kara taşıtı olarak ilk toplu taşıma aracımdı. Ben çok sevdim. Oturduğum yerden, yanımdakilere, arkamızdakilere, dışardakilere gülücükler dağıttım durdum. Bana el sallayanlara el salladım. Güldüm. Arkamızdaki ablanın kucağına gitmek istedim. Metrobüsten Mecidiyeköy'de inip taksi ile devam ettik. Nereye mi gittik? Tamtamım Beren'lere. Zaten oyun grubu dedim ama herkesin bir mazereti çıkmıştı o gün. O nedenle bebek camiasının buluşması biraz yarım kaldı. Ekibimiz beklediğimizden daha küçük bir grup olarak;ben-annem-Beren-annesi-Dilek Abla ve de arkadaşı Burak Abi'den oluşuyordu. Benim için o günün en önemli tarafı Beren ile sürekli birbirimize sarılmamız oldu. Tam kız çocuğu dayanışması gösterdik. Hep elele, sarmaş dolaş olduk durduk. Bir ara Beren bana sarılırken birlikte yere düştük. Onun biraz kafası acıdı. Benim bir yerim incinmediği halde Beren ağlayınca dayanamayıp ben de onunla ağladım. Dostluk bu mudur acaba? Kıyamadım onu gözyaşlarıyla yalnız bırakmaya.
Sonra başka neler yaptınız derseniz? Birlikte danslar ettik. Beren süper dans ediyor biliyor musunuz? Sanırım onu bu konuda kıskanabilirim ileride :)
Ve tabi birbirimizden görüp özenerek bir sürü de mama yedik. Yasemin teyzem döktürmüştü çünkü. Dilek ablanın keki de süperdi.
Eve dönme saati geldiğinde arkadaşımdan ayrılacağım için üzülüyordum ki baktım Berenler de bizimle karşıya geliyorlar. Beren'in babaannesi bizim eve yakın oturduğu için onlar babaanelerine geleceklerdi. Burak abi'nin vicdanı bizim gibi 2 prensesi taksi ile göndermeye razı olamadığı için bizi Beşiktaş'a kadar bıraktı. Yani bu ne demek? Bir toplu taşıma aracı daha. Vapuuurrrr :) Yaşaşın. Deniz ve martılar. Beren ve ben vapurda çok eğlendik. Sağa sola laf attık, Beren dolaşmak istedi. Birlikte kuşlara baktık. Kadıköy'de inince Özgür amca bizi aldı ve evimize getirdi. Bu keyifli gün için Tirün ailesi'ne çok teşekkürler... Havalar güzelleşiyor. Bir vapur sefası daha yapalım lütfen yaz geçmeden :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder